CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 18

welcome to our family :)

da lama aku excited nak citer mende ni. tapi sebelum ni busy mengalahkan orang lain.

sekarang aku da ade baby baru. hee~

of course its not a real baby. but i love it as my baby. haha. complicated tul.



setelah belek2, timbang baik buruk dan mengikut bajet, maka terbeli lah

Canon Powershot A220

dengan bajet duit buku rm475 tu, aku mampu la nak beli camera ni tanpa pinjam

duit orang lain (encik gulahati la). slalu kalau mende aku teringin mesti pinjam

duit dia dulu. tapi aku bayar balik. hee.



okay berbalik kepada camera ni, harga die rm399 je dgn ciri2 yang best.

  • 14.1MP
  • HD video
  • easy mode (bole la adik aku pnjam)
  • ade camera sendiri (ni ciri2 paling best) :P

camera ni ade banyak warna, cam kat bawah ni. tapi aku nak rare, so aku amik merah.




tapi bile tengok2 balik silver hitam cam smart plak. eh tetibe je kan :P

lepas beli tu terus testing sambil makan kat Kenny's. almaklumlah. excited! :D









kat bawah ni plak, hasil yang aku sempat testing time cuti midsem 4 ari kat laman umah.

credit to mama sebab rajin tanam orkid *tetibe*



aku main2 setting sikit2 je sebab xreti. so gmbr kt atas tu gmbr feeling feeling je. :P

ouh pastu mase balik midsem sempat la bake muffin choc utk bwk balik bg

insan tersayang makan.





die puji cakap sedap. yeay! :P



ni gmbr last, aku testing amik kotak refill bedak za aku sbb kotak die cantik.

pink colour. i like~



p.s: aku baru abis wat report so aku rase happy ckit. yeay!

p.p.s: malam esok nak tengok Harry Potter. wuhuu~ :D

3 whispers:

Hazwan said...

woah..irda ade bakat rupenye..cntik je gmbr tu hehe..siyes, yg kaler silver tu lg smart.. :P

Irda Z. said...

eh. ade bakat ke? cm biase je. hehe :P

tu la. tetibe rase nk kaler silver. xpela, da terbeli pun. huu

Azie Azman said...

awak lagi berbakat jadi macam ala-ala pengacara rancangan jalan-jalan makan angin..hehehe ;D