CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 18

changes

semalam aku jalan-jalan dengan mak sambil cari baju raya. hehe. awal kan? kalau lambat nanti tailor taknak amik. lagipun sejak cuti yang xseberapa banyak ni, banyak jugak la mende yang kena setel dalam masa yang singkat. plan aku nak gi OEB (tempat intern) macam kena postpone jek. sebabnye kesuntukan masa. banyak lagi tanggungjawab lain yang nak disetelkan.

anyway, aku tertarik nak cakap pasal tajuk ni sebab mase jalan jalan dengan mak, terjumpa la kawan skola rendah. the most common thing yang orang cakap, "irda da lain sekarang". rase cam tertanya-tanya, ape yang lain?

eh yeke? from tumblr


pastu bile aku flashback balik dari zaman skola skola dulu, aku cam dapat find out la ape yang lain sikit. alah sikit je pun. dulu garang sekarang tak (?).

sejak balik intern pun selalu aku dengar orang cakap mende ni. even my close frens pun cakap aku da lain. taknak la hidup dalam misery so aku tanye la kat salah seorang kawan baik personally. she said,

aku nampak lagi matang compare dengan before intern (rase nak gelak pun ade). die cakap sekarang aku tend to rational mende2 dulu baru make a move or decision which is good in positive way. second, diorang pun prasan la yang aku da xbanyak cakap macam dulu2. banyak cakap means, xde la bla3 sana sini, tegur orang tu, tegur orang ni, macam kanak kanak riang. yang tu pun, good in positive way.

ade jugak yang tanya, are you comfortable with who you are now?

my answer is, yes. somehow i think being reserved like i do now is the best change that i've ever done. so for my opinion, be who you want to be. no one have the right to direct you, or change you into another person. hehe. peace! (^_^)v









xoxo

0 whispers: