CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 5

Berombak~

kelmarin mase bace tweet budak2 ni pasal Ombak Rindu membuatkan aku

teringin nak tengok citer tu. sebab novel die sedih. huuu~ so nak tengok

camne die gambarkan citer tu. so dengan tak malunye, aku tarik Mus tengok.

hee~ aku jarang tau layan citer2 jiwang camni kat cinema sebab nanti

kantoi nangis. malu la kan -__-




so semalam mus teman. yeay~ seronok kemain. kitorang main bowling

dulu kat Manjung. ape, bowling? haa. kalau nak tau mmg ade boling kat

Manjung tu. direction xreti nak direct sangat sebab gune Papago.

then sementara nak tunggu muvi kol 940 tu, kitorang makan KFC then 

karok kat Manjung Karaoke. murah :D



okay, back to the story pasal Ombak Rindu ni, aku rase citer die cam a bit

of tuka tuka scene kat depan tu. so tak leh feeling sangat. part die ubah

tak sama novel tu aku terima je. sebab okay je. tapi bagi aku kalau

guna different soundtrack untuk each part sedih tu mesti lagi feel.

hehe. banyak komen plak kan. so sape2 yang tak tengok lagi bole la tengok

dulu. ouh lupa, rating 3.5/5 :)

2 whispers:

kuyam said...

ha ah..soundtrack dia asyik guna lagu sama,n bg aku,xbest pun lgu dia..tp crita dia best!wpun xpnh baca novel ombak rindu :)

Irda Z. said...

kannn? btw thank you follow blog yg tah pape ni.. :P